Cateva ganduri ,cozonaci…pasca si oua.

Pastele este unul din acele putine momente de peste an cand ne oprim putin din agitatia vietii de zi cu zi si ne privim sufletele. Ne amintim si meditam la cuvinte precum: credinta, speranta, lumina, iertare, incredere, rabdare. Ne gandim la un sens al vietii si la un nou inceput. Ne propunem sa fim mai buni si mai ingaduitori cu semenii nostri. Sa le acordam mai multa atentie. Sa le umplem viata de bucurie si sa-i ajutam sa-si indeplineasca dorintele. Reunim intreaga familie, ne vizitam prietenii, le transmitem cuvinte si mesaje de bine. Sunt momente cand ne amintim cu mult drag de oamenii deosebiti din viata noastra. Si atunci ii multumim lui Dumnezeu ca ei exista. Dar ma intreb de ce nu am trai fiecare zi din viata ca o zi de Paste? Sa fim mai buni, sa ne bucuram din plin de frumusetea tuturor lucrurilor care ne inconjoara daruind iubire celor dragi… In fiecare zi, cu seninatate si in armonie, sa ne iubim unii pe altii, cinstind creatia suprema a lui Dumnezeu – prin aceasta dovedim ca Isus Hristos e cu adevarat viu in inimile noastre. Hristos a murit pentru ca noi sa traim si a inviat pentru ca noi sa avem viata vesnica! Fie ca Invierea Domnului  sa aduca in inimile noastre pace, bucurie, fericire si sa ne sensibilizeze pentru a trai o viata demna ……. !

Paste Fericit! 

Si daca ieri am facut cozonacii ,pasca si ouale ,ma gandeam sa va arat si cateva poze .

Această prezentare necesită JavaScript.

Probabil ca voi posta si reteta daca sunt cereri .

29 comentarii

Din categoria D'ale gurii!, D'ale sarbatorilor, Weekend!

29 de răspunsuri la „Cateva ganduri ,cozonaci…pasca si oua.

  1. sarbatori fericite si voie buna de pasti. kisss

  2. Pingback: Ceva mai simplu « Teo Negură

  3. 204

    Dacă „Reunim intreaga familie, ne vizitam prietenii, le transmitem cuvinte si mesaje de bine.” numai cu ocazia sărbăutorilor pascale sau nu, şi nu facem chestii din astea tot timpu , nu are nici un rost.
    Astea trebuie să fie ….pemanente.
    Restul textului cu Hristos şi Dumnezeu sunt …frecţii creştine.

  4. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi. Hristos a Inviat!

  5. Pingback: Asaltul « Rinder Razvan Catalin

  6. Hristos a inviat, sanatate si putere de-a zambi iti doresc! 🙂

  7. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 65) « Teo Negură

  8. 204

    Fiind în afara României, singur numai cu …..culesele de secretare,am scăpat de a mă intersecta pe uliţi-berouri şi vecinătăţi cu creştinii.
    Ăştia mari şi cu evlavie, care una-două zic ca salut”Cristos a înviat”. După cum poate ai cetit la comentariile de dincolo, am limba spurcată.
    -Cristos a înviat.
    – Salut.
    -Cristos a înviat!
    -Bre de ce insişti ? Mă crezi idiot ? Ai cumva un drept special TU în faţa mea să mă saluţi în acest fel ?
    – Da, că e după paşte şi … !
    -Bre , ca să ai acest drept, TU trebuia să POSTEŞTI 40 de zile, apoi să mergi la spovedit, apoi să mergi la biserică să-ţi iei lumina , în noaptea aia. Doar atunci aveai dreptu să mă saluţi astfel. Eu nu postesc, nu merg la biserică şi deci nici nu am drept să-ţi răspund decît : salut -servus-bună ziua!
    Şi în consecinţă şi prin urmare, numai aceia care au postit,….spovedit,…, au şi dreptul de a se bucura de ospăţul de după luarea de lumină !
    _______________
    Deci nu dă bine, la toţi.
    Vai de cozonacii tăi , că ai ajuns să te intersectezi cu un ….necreştin ca mine.

    • Stai linistit ca si eu sunt cam ca tine ,nu departe ….mai putin necrestina ca sunt mai mica .Nu am postit ,nu am fost la biserica si nici la inviere si totodata si eu zic ca tine ” ceau …salut…etc”

    • Barosanescu

      Eu am stat cu purceii acasa, ca dormeau. Si am baut. Ei s-au dus la biserica. Au venit cu ceva lumina. Pe la 3 dimineatza, in sfirshit au plecat. Atunci am ciocnit si eu ouale.

      In nevasta-mea ! 😀

      • 204

        Bre forţosule, te-a pus blonda să frămînţi aluat de cozonac ?
        Că acum ai forţă -n tine, de la betoane !
        Iaca eu, frămînt pîine pentru 6 guri, cam la 2-3 zile(3kg de făină).

      • Tu si cu imparatul framantati la fiecare 2-3 zile .Vezi ca la el iese acum si ” puiul” …sa nu iasa si la tine ochii (ceva cu ochi) 😀 .

  9. Pingback: La micul dejun « Blog de furăciuni 2

  10. 204

    Te vizită Oţelu Roşu !

    • Eu sunt inca in Otelu ,de aici iti raspund 😀 .

    • Barosanescu

      Nu am făcut cozonac nici-odată, că Panettone e chiar foarte bun. Însă şi eu fac pîine. De fapt, maşina o face, dar eu sînt cel care pune ingredientele cu o măiestrie artistică de ma înjura Blonda de cîte ori o fac. Nu se poate abţine să nu fure TOATE colţurile ! ( 4, că o fac pătrată, cîteodată ). Credeam că am postat poze la Netlog. Dacă nu, urc acum.

  11. Pingback: Ce să vă spun? | Gabriela Savitsky

  12. Pingback: Fenomenul (I) « Rinder Razvan Catalin

  13. Pingback: Am simţit că trăiesc « Blog de furăciuni 2

  14. Pacat ca nu putem ciocni in fiecare zi un ou rosu, un pahar cu vin alaturi de cei dragi si … gandurile bune vin apoi cu usurinta… 🙂

Lasă un comentariu