Surprize…

Da,am avut parte de o saptamana de surprize…pot spune ca iepurasul a venit la mine deja .

Am ramas placut surprinsa sa aflu ca mama vine mai repede acasa .Am stat la barfe si rasete ,am povestit multe dar la un moment dat venise vorba de internet si activitatea mea de aici .Ca niciodata mama foarte curioasa de acesta lume .

Daca mai tineti minte ,acum un an si ceva  v-am prezentat un filmulet : The Yellow Smiley Face  .Ei bine i l-am aratat si mamei si i-am explicat in mare cum sta treaba cu messenger .

Pe seara am facut vizitele de rigoare si la fratelo si cumnatica mea .O alta surpriza .SUNT MATUSICA! 😀

SURPRIZA  si a doua zi dupa ce a plecat de la mine si s-a dus acasa ,a dat drumul la calculator si m-am trezit cu cateva mesaje offline de la mama  …mi-am si imaginat ,„mama la chat”😀 (cred ca s-a uitat prea mult la reclamele de la tv ). Si cand te gandesti ca acum ceva ani ma ruga pe mine sa-i schimb programele la tv ,asta ca nu-si incarca memoria sa invete telecomanda ,iar acuma ma chat-uisc cu mama .

Ma rog de tata de doi ani sa-mi scrie si mie ceva pe mess ,numai asa invata tastatura …nu visand ,insa nimic pana acum .E bine totusi ca a invatat in sfarsit cum sa intre pe unele pagini de internet cu stiri ,blogul meu ,filme si altele …

Toate cele bune va doresc si …daca cumva nu ne mai auzim va spun de pe acuma :

SARBATORI FERICITE ! 

 

Binecuvantati sa fiti :Micutu , Mirela , Adrian , ALA ,Alex Mazilu , Geocer , Analfabetul ,Arte, Barosanul , BiancaCell61 ,Mstracna ,Blue , Brad, Caius , CatiCaVoi , Cati ,Cornel ,Cosmin Stefanescu ,Costin Comba , Cristi , Danette , Daurel ,Delilah , Angela , Doina , Radu , Flavius ,Florina , Gabi ,Gabriela Savitsky , Gabriella , George , Andrei , Ioan Andoni , Vania , Munteanu ,Madi , Mariciu , Mario , Mario Ovidiu Oprea , Madi Busoi , Napocel , Octav Pelin , Ovidiu , Mihail ,Rinder Razvan , Robert , Simion Cristian, Mihai ,Teo Negura , The Solitary’s blog , Theodora , Ulise , Viatade poveste , Pinka ,VirtualKid , Onucu , Zamfir ,Mladin ,Adi Petrisor , Panseluta , Bibliotecarul , Blogatul , Cabral ,Pegas , Tibi si toti cei ce au tangente cu noi .

36 comentarii

Din categoria D'ale sarbatorilor, D'ale vietii., Diverse., Trecere in revista.

36 de răspunsuri la „Surprize…

  1. Tibi

    In primul rand, sa iti traiasca nepotelul !
    In al doilea rand, iti urez ca toate dorintele sa ti se indeplineasca! Bine, nu iti urez pentru ca daca se indeplinesc la anul nu o sa mai am ce sa iti urez, asa ca ma rezum la un simplu: SARBATORI FERICITE !!
    Tibi

  2. Săr’mâna… ai vopsit ouăle? Poate îţi vin udători …

  3. Felicitari! si
    Sarbatori fericite!

  4. Pingback: Sper ca “dupa ce a vazut moartea cu ochii” Teo Trandafir se va gandi mai mult inainte sa vorbeasca si sa voteze « Hai ca se poate!

  5. Pingback: Sebastian Ghiţa sustine ca SOV ca l-a santajat 150.000 de euro. Sorin Ovidiu Vîntu a a fost reţinut pentru şantaj şi ameninţare

  6. Eu am invatat la 58 de ani; de dragul nepotilor de la Chicago…
    Sa aveti bucurii !

  7. Pingback: Miercurea fără cuvinte 1 – Scrierile mele « Teo Negură

  8. Pingback: Ciobi-sme « Teo Negură

  9. Pingback: Indicii anatomice – 30 | Caius

  10. Paste fericit si distractie placuta. Ai grija ce faci si pe unde ubmli ok? si poate pui o poza cu outele vopsite….
    😀
    Kisss

  11. 204

    Chiar cap de listă !
    Nu trebuia ,dar dacă aşa mă iubeşti tu, sigur nevăstuica mea nu va obiecta , că e în ….public!
    Iaca că l-am găsit şi pe Andronic .
    Ca să-l citesc-comentez. Cu această ocazie o să am ….vizitatori !
    http://www.danandronic.ro/de-la-puscarias-la-miliardar-%e2%80%a6-si-din-nou-la-puscarias.html#comment-15587
    Sper că ai şi tu ….imaginaţie !
    Lorica are băiet sau nu am înţeles eu bine ? Să-(ţ)i urez oare să-i crească mare cît mine ?
    SărBĂUTORI bune ţie şi la tot neamu …tău .

    • Lasa ca nu e geloasa sefa pe mine ,nu are motive .Oricum stie ca mi-esti drag si a vazut si toate declaratiile de genul acesta 😉 .
      Nu se stie inca ce are ,dar cand aflu te voi anunta ,iar mare ca tine (la inaltime) nu are cum sa ajunga pentru ca nu ar avea cu cine semana si un alt motiv ar fi ca parintii lui nu le au cu sportul (orice fel) ci mai degraba cu frecatul zarurilor. 😀 .

  12. Mika,
    Felicitari!
    Frumos si delicat elogiu, adus mamei tale. Sunt convins, ca in sinea sa, esti pentru mama ta,un motiv de mandrie, asa cum si tu ai exprimat-o in acest post.
    Sarbatori fericite, si realizari implinite, pentru voi toti!
    Madi si Onu

  13. Sa fii sanatoasa matusico, si la punga groasa, iti spun din proprie experienta, pana pricep nepotii ce e aia matusa, iubire, bla bla bla, ii cuceresti cel mai usor cu daruri. Din alea din reclamele de la Disney…. care costaaaa….!
    In rest, sarbatori fericite alaturi de cei dragi.

  14. Pingback: FICATUL | Madi şi Onu Blog

  15. Pingback: Ultimul Mitropolit – 8 « Ioan Usca

  16. Sarbatori fericite si cu multi cozonaci si oua rosii! :-))
    E frumos sa fii matusica, sublim! Profita! Sa iti traiasca!

  17. Pingback: Paste Fericit « Rinder Razvan Catalin

  18. Pingback: Lista anti-depresie a lui Stash « Rinder Razvan Catalin

  19. viorel grecu

    interesant articolul !!!

  20. HRISTOS A INVIAT!
    PASTE FERICIT!
    Madi si Onu

  21. Pingback: Bietul Obama! « Ulise al II-lea – blog canin

  22. Pingback: Ne-am făcut sărbătorile fericite

  23. Florina

    Ajung, în sfârşit, şi eu pe-aici. Sper că aţi avut sărbători mai frumoase decât mi-aţi dorit mie

  24. Pingback: Joc nou cu umbre | Florina Lupa Curaru

  25. Pingback: Joc nou cu frumoasă | Florina Lupa Curaru

  26. Pingback: Joc nou cu … surpriză | Florina Lupa Curaru

  27. Mulţumim, mătuşică! Să jucăm la nunta nepoţilor.

  28. Mulțămim, aferim, primim cu bucurie mai ales veștile bune.

  29. Pingback: Schiţă de blogroll de suflet « Florina Lupa Curaru

  30. Pingback: Posibil blogroll « Ulise al II-lea – blog canin

Lasă un comentariu