Leapșa psiho …a la Analfabetul’s

Fiind prima  leapsa creata de el ( Analfabetul), m-am gandit sa o accept.

Deci in ce consta:
Pai trebuie sa raspundeti la cateva intrebari si sa dati mai departe la 8 persoane din lista voastra. Fiecare trebuie sa specifice prin nume si link catre autorul de la care a primit leapsa.
Ca rugaminte ar fi sa se raspunda sincer la intrebari si putina gandire ¨out of the box¨

La unele intrebari trebuie gandit la modul ¨Prin Absurd¨. raspunzand la unele intrebari nu se va intelege ca ati fost/sunteti/trait acele experiente.

1. Esti intr-o situatie unde drepturile individului nu exista. trebuie sa alegi intre Umilinta si Bataie. tu ce alegi si de ce?

R.Niciodata nu am acceptat ca cineva sa umileasca pe altcineva,deci implicit nu mi-a placut sa fiu umilita,mai ales ca acesta forma de umilinta poate lua multe forme .In concluzie,prefer bataia,in timp trece durerea provocata (daca reuseste sa ma bata) sau cum spunea tata can eram mica ünde dai creste”.
2. 3+4= 5 este posibil?

R. Ca in matematica ….probabil ,orice este posibil.
3. Daca cineva maine iti pune pe masa 1 milion de euro si ti.ar spune sa omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?

R. NU …categoric.
4. Spui intodeuna adevarul?

R. Nici un om pe pamant nu a spus intotdeauna adevarul,sunt  momente cand lumea vrea sa fie mintita .

Pot  spune doar ca sunt sincera .
5. Esti la un pas sa iti realizezi cel mai mare vis al tau. Pentru a reusi trebuie sa faci un compromis pe care in mod normal nu l-ai face, de retinut e ca de nu faci acel compromis sa zis cu visul tau pentru todeauna. ce faci?

R. Depinde de compromis,sunt atatea feluri de compromisuri.In fiecare zi se intampla sa facem compromisuri marunte pentru ca celor dragi sa le fie bine ,sa se simta bine …etc.Cand mi se va spune exact care va fi si compromisul,voi raspunde scurt cu „da”sau „nu”.
6. Ai inselat, furat vreodata?

R. Da.
7. Ce parere ai despre zicala: ¨Creaza unui om DORINTA si se va fute pe ele principii, vise, etc¨

R. Nu am mai auzit de acesta zicala,dar probabil ca este adevarata…in unele cazuri . In cazul meu,depinde de principiile ce trebuie sa mi le incalc,imi poti aduce luna de pe cer ca e in zadar daca eu nu vreau sa-mi incalc un principiu.
8. Ti s-a facut vreodata o observatie negativa in pat? daca da care a fost aceasta.

R. Nu.
9. Esti in situatia de a decide, intr-o situatie fara iesire. Trebuie sa ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alti 5 miliarde. Daca nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toti. Care e decizia ta?

R. Nu voi ajunge niciodata acolo ,insa prin absurd cum spuneai tu ….as ordona moartea a 1 mil. de oameni.Numai asa mai scapam si noi de rebuturi ale societatii.
10. ce aplicatie/formula matematica ne poate da raspunsul =123456789 ?

R. Ma mai gandesc la o formula ,dar pot da cateva  raspunsuri acum:

123456788+1=123456789

(987654321-9)/8=123456789

Intri in excel si la A1(coloana A,randul 1),introduci valoarea 123456789 ,la B1 scri : =A$1 (enter),formula se repeta pentru oricare rand B.Orice valoare/formula matematica ai scrie pe coloana A  ,rezultatul ar fi acelasi pe coloana B :123456789.

cea cu 11111,1111 la patrat este falsa ca ne da cu virgula ,asa ca nu o voi lua in calcul.
11. Pentru ce suma ti-ai inchiria timp de o saptamana partenera/ul?

R. Nu l-as inchiria,pentru ca nu as putea sa-i impun o chestie de genul,deci nu se pune problema de suma …din start.
12. Daca nu ai avea ce manca ai da in cap cuiva?

R. Nu,m-as duce sa muncesc,sunt atatea posibilitati sa-ti catigi o paine.
13. Cand ai facut ultima oara sex si cu cine?

R. Azi dimineata.
14. Iti prinzi partenerul in pat cu o alta persoana in timpul actului sexual. cum reactionezi?

R. Mi s-a intamplat si am rectionat cu un mare calm de am socat pe toata lumea.Am intrat,am vazut scena,normal ca ei au ramas fara cuvinte iar el vroia sa vina spre mine sa se scuze probabil,i-am spus sa ramana sa-si termine treaba ca doar n-o sa se faca de rahat fata de fata aia.Am inchis usa si am plecat.
15. Daca ai fi dumnezeu pentru o zi care ar primele 7 lucruri pe care le-ai face?

R. Puteai sa pui orice altceva si spun asta pentru ca as putea sa-ti raspund: as face ce face D-zeu si am spus tot .D-zeu ar putea face lucruri de care noi nu avem habar si probabil nu este egoist sa se gandeasca ce ar face pentru el …ci pentru omenire.

Ce as face daca ai fi gunoier? ….probabil ca ce face un gunoier .Ce as face daca as fi milionar?…..multe.
16. Da bani la cersatori?

R. Da,cu toate ca prefer sa le dau ceva de mancare ca doar asta este „scopul”cerseniei lor.
17. Maine e sfarsitul lumi.Ai 24 de ore la dipozitie. Ce ai face in aceste 24 de ore?

R. Sunt spontana,asa ca nu-mi programez ce sa fac,dar sigur as face lucruri obisnuite ca in fiecare zi ,pentru ca orice zi e speciala in felul ei.
18. Esti intr-o celula de 2/2 cu inca un partener de 10 ani. In tot acest timp ai fost pus/a la cele mai goaznice chinuri posibile. Intr-o zi ti se ofera posibilitatea de a scapa de toate acestea, trebuie doar sa-i oferi cele mai goznice chinuri colegului de celula timp de 2 ani. Ce alegi? sa te chinuie in continuare sau sa-l chinui tu pe colegul de celula?

R. L-as chinui,chiar daca nu-mi sta in fire astfel de razbunari.
19. Intr-o zi te suna cineva si iti spune ca stie cel mai goaznic secret al tau. Daca nu-i dai ce si cat vrea va spune la toti. Acel secret daca s-ar afla ar distruge tot ce ai cladit, ai pierde totul. Ce vei face in continuare?

R.Nu am astfel de secrete,dar chiar daca as avea nu m-ar interesa ce ar spune .In viata trebuie sa ne asumam lucrurile facute .Nu regret nimic din ceea ce am facut asa ca …lumea poate sa vorbeasca,la un moment dat va uita de ….secretele mele iesite la iveala .Ca o iau de la zero,asta este ,orice sfarsit poate fi un nou inceput…poate mai bun,nu?
20. O parere personala obiectiva despre autorul care ti-a trimis leapsa. minim 50 de caractere.

R. In timp cred ca i-am scris personal parerile mele despre el si cu siguranta au depasit cele 50 de caractere.

Leapsa merge la: Ionel baiat bun, Romanica blues,Gabriella ,Machiaveliq , Unuplusdoua , Panseluta Ganditoare, Blogatu , Unfustangiu.

34 comentarii

Din categoria Diverse., Lepşe si premii

34 de răspunsuri la „Leapșa psiho …a la Analfabetul’s

  1. multe multumiri. esti draguta tare… de felul meu sunt foarte curios sa vad ce raspund oamenii la astfel de intrebari atunci cand nu sunt face to face.
    interesante raspunsuri….
    😛

  2. Pingback: MILICA « Madi şi Onu Blog

  3. 1. Esti intr-o situatie unde drepturile individului nu exista. trebuie sa alegi intre Umilinta si Bataie. tu ce alegi si de ce?
    R: Umilinţa este şi una din urmările unei bătăi. Deci întrebarea nu îţi oferă alternative.
    2. 3+4= 5 este posibil?
    R: Da, e posibil
    3. Daca cineva maine iti pune pe masa 1 milion de euro si ti.ar spune sa omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?
    R: Evident, nu, viaţa unui om nu poate fi evaluată în bani. A unui prieten forte bun cu atât mai puţin.
    4. Spui intodeuna adevarul?
    R: Simplificat, nu … nici nu putem să spunem tot timpul adevărul deoarece nu deţinem adevărul absolut.
    5. Esti la un pas sa iti realizezi cel mai mare vis al tau. Pentru a reusi trebuie sa faci un compromis pe care in mod normal nu l-ai face, de retinut e ca de nu faci acel compromis sa zis cu visul tau pentru todeauna. ce faci?
    R: Există compromisuri şi compromisuri. Depinde. Şi această întrebare are o mare doză de neclaritate.
    6. Ai inselat, furat vreodata?
    Da. Există cineva care nu a făcut-o?
    7. Ce parere ai despre zicala: ¨Creaza unui om DORINTA si se va fute pe ele principii, vise, etc¨
    R: Hehehe, asta doar Analfabetului i-o putea făta mintea. Da, sunt de acord deşi în loc de principii pentru activitatea asta prefer o gagică vie, cu forme prelungi, cu pielea catifelată…
    8. Ti s-a facut vreodata o observatie negativa in pat? daca da care a fost aceasta…
    R: Da…. De exemplu, Stai şi zaci ca puturosu’ şi beleşti ochii la curu lu’ … (numele depine de cui îi apoarţinea curu’). Tu n-auzi că sună? Fugi, poate e bărbatu-meu… Şi vezi să nu mai cazi pe tufa de trandafiri de sub balcon. O rupi… 😀
    9. Esti in situatia de a decide, intr-o situatie fara iesire. Trebuie sa ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alti 5 miliarde. Daca nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toti. Care e decizia ta?
    R: Situaţia e cam ca aceea în care Rooswelt a fost obligat să decidă între viaţa soldaţilor americani şi viaţa locuitorilor din Hiroshima şi Nagasaky. Unul din motivele pentru care a acceptat bombardamentele atomice a fost tocmai salvarea multor soldaţi americani. Există o situaţie în care nu aş accepta acest troc, dacă cei 2.000.000 ar fi de-ai mei, iar ceilalţi, duşmani.
    10. ce aplicatie/formula matematica ne poate da raspunsul =123456789 ?
    R: Multe. De exemplu înmulţirea.
    12345678,9 x 10 = 123456789
    11. Pentru ce suma ti-ai inchiria timp de o saptamana partenera/ul?
    R: Aici răspunsul e prea amplu şi nu merită efortul. Oricum, având în vedere că nu e slănină să se termine …
    12. Daca nu ai avea ce manca ai da in cap cuiva?
    R: De ce? Nu cred că mi-ar plăcea carnea de om. Cică e sărată rău. Dar dacă prin cineva înţelegi şi un porc un viţel sau o găină… Da, i-aş da…
    13. Cand ai facut ultima oara sex si cu cine?
    R:Ete fleoşc… De unde să ştiu eu cine citeşte aici? Nu sunt destul de sinucigaş să răspund…
    14. Iti prinzi partenerul in pat cu o alta persoana in timpul actului sexual. cum reactionezi?
    R:Depinde de multe chestii.
    15. Daca ai fi dumnezeu pentru o zi care ar primele 7 lucruri pe care le-ai face?
    R:
    a. Aş face ca Evei să nu îi fi dat prin cap să se îmbrace păcătuind prin ascunderea astfel a minunilor Creaţiei, dacă nu cumva aş tăia pomul ăla ciudat din Drădina Edenului.
    b. Aş face ca Potopul să nu fi avut loc.
    c. Le dădeam evreilor autocare la ieşirea din Egipt, le dădeam cisterne cu apă pentru ca unii să nu îşi poată aroga meritul pentru crearea de izvoare etc. Dar, mai întâi îl făceam pe Faraon să dispară. Astfel se uşura treaba cu Exodul.
    d. e. f. Aş face unele chestii pe care nu mi le pot inagina dacă nu sunt Dumnezeu.
    g. I-aş învăţa pe cei care îmi scriu numele că Dumnezeu se scrie cu majusculă
    16. Da bani la cersatori?
    R: Uneori, depinde de cerşetor. Dacă îl simt că e „profesionist”, niciodată deoarece odată mi-a povestit în Sibiu unul cam cât câştiga pe lună. Undeva cam la trei salarii medii pe economie la ora aceea.
    17. Maine e sfarsitul lumi.Ai 24 de ore la dipozitie. Ce ai face in aceste 24 de ore?
    R: Depinde dacă plouă…
    18. Esti intr-o celula de 2/2 cu inca un partener de 10 ani. In tot acest timp ai fost pus/a (poate supus/ă ) la cele mai goaznice chinuri posibile. Intr-o zi ti se ofera posibilitatea de a scapa de toate acestea, trebuie doar sa-i oferi cele mai goznice chinuri colegului de celula timp de 2 ani. Ce alegi? sa te chinuie in continuare sau sa-l chinui tu pe colegul de celula?
    R: N-am înţeles cine mă chinuie. Dacă e colegul meu ăla, l-aş ucide înainte de a mi se face propunerea aia.
    19. Intr-o zi te suna cineva si iti spune ca stie cel mai goaznic secret al tau. Daca nu-i dai ce si cat vrea va spune la toti. Acel secret daca s-ar afla ar distruge tot ce ai cladit, ai pierde totul. Ce vei face in continuare?
    R: Aici iar nu e clar. Dacă ceea ce îmi cere e cam cât e şi averea de care zici mi se pare un nonsens. Nu am secrete atât de importante, aşa că nu ştiu ce aş face.
    20. O parere personala obiectiva despre autorul care ti-a trimis leapsa. minim 50 de caractere.
    R: N-am nici o părere. Întrebările în schimb, mi s-au părut cam superficiale…

  4. Aaaaa, despre tine era vorba? Aveam senzaţia că de Analfabet.
    Păi care variantă o preferi? Ca soft, cea hard, sau e destul să-ţi spun că eu cred că mulţi … bălesc privindu-te?
    Dacă vrei, la editare poţi activa emoticonul de mai jos… 🙂
    trandafir

    • Prefer si soft si hard …asa ca sa auzim 😀 .

      • Ammai bine o propunere. Din două părţi:
        Prima parte, inchide ochii şi imaginează-ţi că punctele dintre paranteze acestea descriu tot ce-ţi poţi imagina tu mai frumos (…..)
        Şi partea a doua, priveşte steluţele dintre paranteze, imaginează-ţi că acolo e descrisă bucuria pe care amatul văduvei negre o simte, o bucurie atât de mare încât e bucuros să fie ultima lui experienţă (***)

      • Daca ai stii ce imaginatie bogata am ….
        Nu vreau sa-mi imaginez ,sa-mi fac scenarii sau altele .Stiu sa-mi asum si laurii ,dar si criticile asa ca daca cineva are ceva de spus,o poate spune direct,nu sa-mi imaginez eu.Sunt atatea fete visatoare,incat eu care dorm foarte putin,nu vreau sa visez.

  5. P.S. Ziceai că eşti măritată?

  6. Am… indeplinit si eu leapsa asta…

  7. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 40) « Blogul lui Teo Negură

  8. Pingback: Amintire din trecut – Ardeu 6 « Cristian Dima

  9. No fain, am citit, faina tipa esti ma Mika, io n-am timp sa raspund, recunosc, dar mi-a facut placere sa te citesc pe tine 🙂

  10. @Blue
    la unele intrabari trebuia sa alegi varianta cea mai rea. daca nu m.am exprimat eu bine , scuze.
    la 5 de ex. acolo trebuia sa te gandesi la cel mai naspa compromis posibil pe care nu l/ai face.
    la 1. e chiar foarte simplu.
    umilinta este atunci cand unul se caca si te baga cu capul WC / spre exemplu + multe altele
    bataie este atunci cand te bate de iti rupe oasele.

    amundoua la un loc face tortura.
    fiecare dintre cele 2 are avantaje si dezavantaje . eu dupa cum am spus mai bine aleg bataia.
    la 12 nu ma refeream sa dai cuiva in cap ca sa/l manci. ci sa/i furi mancarea, banii si tot ce are . la asta se refera. si sa stii, carnea de om este dulce, chiar foarte dulce.

    sa fii iubit. 😀

    • Să aleg varianta cea mai rea … rht.
      Doar M.Badea când coiteşte constituţia mai pune de la el că altfel nu îi iese să spună ce îi cere Felix.

      Dacă m-ar bate cineva, eu m-aş simţi umilit, iar dacă m-aş simţi umilit şi aş mai putea să mă mişc aş scoate … brişca. Nu mi s-a întâmplat deoarece evit conflictele, de bătaie nu mă tem, mă tem de ce s-ar întâmpla după faza cu brişca…

      Dacă vorbeşti cum zici de tortură, e altceva. Dacă acel coleg de care zici nu are nici o vină, iar eu m-aş apuca să-l chinui, ce satisfacţie aş avea?
      Cu ce aş fi mai bun decât cei care m-au torturat pe mine?

      • este vorba de supravetuire. cel mai puternic traieste. acum putem vorbi vrute si nevrute. dar doamne fereste sa fim pusi intr-o buna zi intr-o situatie de genul de mai sus… iti spun eu ca vom face absolut orice sa supravetuim.

        acum nu va suparati, dar nu cred ca vreo unul dintre cei de pe aici ar avea atata putere.

        ti-o spune unul care a trecut prin multe in viata lui. de unele chiar discutam aici.
        la randul meu am vazut destui oamenii care ar fi in stare sa isi omoare si copilul pentru binele lor.

        nu vei putea aprecia niciodata o faramitura de panine pana atunci cand esti in pragul de a muri de foame. atunci vei intelege valoare ei.
        la fel si cu oamenii cu care interactionam. ii apreciem si le vedem valoare abia dupa ce nu mai sunt langa/printre noi.
        sa filozofam putem.

        bataia cu umilinta nu le poti pune in aceasi oala. sunt chestii total diferite. cel putin pentru mine.

  11. Pingback: Ceauşescu vs Băsescu « Madi şi Onu Blog

  12. Pingback: Năbădăiosu` şi broaştele ninja « Cristian Dima

  13. Pingback: Cine pierde vremea in Parlamentul European si cine nu | Blogul Monicai Marinescu

  14. Pingback: A murit poetul Adrian Păunescu | Dale de cultură

  15. Pingback: Adrian Paunescu va trai vesnic in inimile noastre « Hai ca se poate!

  16. Pingback: Poate cea mai frumoasă poveste de iubire | ÎNK TÂNĂR, ÎNK CITITOR

  17. Pingback: Va rog!, un mic ajutor ! | ÎNK TÂNĂR, ÎNK CITITOR

  18. Pingback: Nu mai scriu aici … « ÎNK TÂNĂR, ÎNK CITITOR

  19. Pingback: Plagiat. De acela la modul jenant |

  20. Pingback: Poate cea mai frumoasă poveste de iubire | Proliteratura

  21. Pingback: Ruşii au şi ei un Labiş. Moartea lui Esenin: între sinucidere şi asasinat | Pro literatura/citim, scriem si ne place

Lasă un comentariu