LA MULTI ANI….blogulet,Mika.

In acea maternitate,

In care s-au conceput toate,

Mama Magda m-a nascut,

Iara Mika,m-a crescut.

Dandu-mi nume si adresa,

Nu am fost crescut la cresa.

Si nici la incubator ,

Ca m-am dezvoltat usor.

Ca sa treci printre retele,

Nu-i usor ,ca dai de rele.

Sa raman pe loc …nu pot,

Ca raman fara noroc.

Nu-i atata de usor,

Ca sa faci un anisor.

Mai cu bune,mai cu rele,

Navigand printre retele.

Si belelele sunt multe,

Ca sa ti un blog in frunte.

Sa dai veste peste tot,

Ca-mplinesti un an in top.

Si sa stiti ca nu-i usor,

Sa ai multi sustinatori.

Trebuie ca sa-i impaci,

Pe toti cei care-ti sunt dragi .

Nefiind putini la numar,

Pot sa plang si eu pe-un umar.

Sustinandu-ma sa cresc,

Evident…dar sa  gandesc.

Am realizat destul de multe in acest anisor ,dar fara ajutorul vostru ,cei ce-mi sunteti in jur nu as fi reusit.

-189 de  postari,

-3,145 de  comentarii

-327 spams caught,

-24,063 views all-time,aproximativ 70 de vizualizari pe zi.

-busiest day: 842 views on Thursday, December 31, 2009

-prieteni…destui,la care le multumesc .

Va doresc si voua ce-mi doresc si mie ,dar sa nu uit in primul rand ii doresc lui Mika…tot ce este mai bun,pentru ca alaturi de ea imi va fi bine .

Tot azi schimba si ea prefixul,asa ca „LA MULTI ANI” si ei.

57 comentarii

Filed under D'ale muzicii, D'ale sarbatorilor, D'ale vietii., Diverse., Trecere in revista., Weekend!

57 responses to “LA MULTI ANI….blogulet,Mika.

  1. LA MULTI ANI BLOGULET!!!!
    Iti doresc din tot sufletul multe articole, multe comentarii, multi prieteni si cat mai putine spamuri :

  2. La multi ani Mika!
    Tot ce iti doresti sa se implineasca!

  3. La multi multi ani, la multe postari si la si mai multi prieteni, Mika!🙂 Te imbratisez cu drag🙂

  4. LA MULŢI ANI! Bine că nu ai crescut la incubator pentru că ai fi devenit un … blogars!

  5. la multi ani draga mea. sper sa ne vedem si la anul si mai fericiti. kiss

  6. La multi ani, tot ce vă doriţi!
    PS comentariul la postul anterior bănui că a ajuns prin spam.

  7. La multi ani cu bucurii !
    PS. Mi-a placut si declaratia …

  8. Pingback: Povestea cu flăcăul cel năzdrăvan – I | Ioan Usca

  9. Mika, buna mea Amikă,
    A trecut un Anişor,
    De când dulcea Mădişor,
    Pentru tine-a zămislit,
    Blog frumos, de bloguit.

    Ca iarăşi să fim copii;
    Să ni se topească-n palmă,
    Criza lumii ca o scamă;
    Sufletul rămas copil,
    Să se bucure tip-til !

    La Mulţi Ani, Mikaaaaaaa !!!
    O Mare de Pace, Bucurie şi Lumină !

  10. Prin buna noastra Madi, De voi, ieri am aflat si chiar neanuntat, Iata-m- acum,Urare sa va spun; De „multi ani! in posturi bogat si cat mai mult comentat!

  11. La multi ani frumosi, plini de realizari ! Sper ca ai parte de cea mai frumoasa petrecere !🙂

  12. Pingback: ARGOU POLITIC « Madi şi Onu Blog

  13. Pingback: Cei patru cavaleri ai Apocalipsului, obligati sa-si vanda caii « Adevarul e dincolo de noi

  14. Pingback: Ai noştri şi ai lor. Americanii şi nemţii | Simion Cristian

  15. Pingback: BIBLIOTECARA « Madi şi Onu Blog

  16. 204

    mde, mulţumesc de …apreciere.
    umblă şi învată, depăşeşteţi limitele , evoluează şi trage-l şi pe ăla …….neterminat după crezul tău.

  17. 204

    iaca ai avut o oră, din somnul meu, la linkurile tale.
    Sper că eşti mulţumită că te-am accesat!

  18. La multi ani!
    Eu am mai postat o data urarea dar nu a aparut, de fapt nu a aparut nici comentariul de la postul anterior.
    Este posibil sa fi fost greseala mea sa fi luat automat la pagina web o alta adresa, a unei pagini.

  19. Pingback: Deratizare | Ioan Usca

  20. Panseluta Ganditoare

    Sa-ti traiasca sa ne incande multi ani de acum incolo!

  21. Panseluta Ganditoare

    incante*

  22. La multi ani blogulet! La multi ani Mika!
    Un mic dar de ziua voastra

  23. Pingback: Opozitia mai cauta 4 voturi – Deputatii PSD vor picheta sediul Parchetului ICCJ « Dum spiro, spero

  24. Pingback: Cârlanii | Gabriela Savitsky

  25. Pingback: De ce isi schimba frunzele culoarea toamna… « George Valah Blog

  26. Pingback: APEL CATRE BUCURESTENI – VENITI MAINE CU NOI IN STRADA « Hai ca se poate!

  27. Pingback: Leapsa Psiho « Analfabetul's Blog

  28. LMA !!!…că eu îl voi închide în curând.

  29. Napocel

    Ououuu, ce fain! Să-nflorească, să lumineze cu posturi multe și frumoase!!!

  30. Pingback: Sunt doar un visator lucid. Nimic mai mult « Cati Lupaşcu. În oraşul de cuvinte

  31. Pingback: De ce a picat moţiunea ?! « Madi şi Onu Blog

  32. Pingback: Tortura Vrăjitoarei de Halloween ! « M's blog

  33. Dragă Mihaela,
    Stimaţi cititori ai acestui blog,
    Vă invit în noul meu cămin virtual: http://www.alexandrumarin.ro

  34. Pingback: Despre. . . « Ionel băiat bun

  35. Pingback: Tortura Vrăjitoarei de Halloween ! | Madi şi Onu Blog

Lasă un răspuns

