Martisor…


Chiar daca inca nu a venit 1 Martie,deja am primit un martisor (gand bun) de la Ioan Usca ,primul martisor pe anul acesta.Cum spune si el, cu noroc sa fie!
Niciodata nu mi-a placut sa dau martisoare si nici sa primesc,mai ales de la cei care cred ca ma cunosc ,asta pentru ca am preferat mai bine o floare sau o vorba buna.
Martisoarele se cumpara anual de catre unii sau altii,sunt pastrate o perioada si apoi aruncate ,sau in cel mai fericit caz le ia fratele mai mare sau mai mic sa le imparta mai departe !

Tinand cont de cele spuse mai sus ,eu strang toate urarile intr-un buchet si-l ofer mai departe la toate persoanele ce-mi „calca in casa”,dar in primul rand celor din blogroll: Danette,Gabriela Savitsky , Gabriella, Madi, Madibusoi, Vogliadicucinare, Aiacubata’s blog, Pufa, Loryloo , dar si unei admiratoare simpatica foc , Floare de ….primavara(stie ea cine este).
PS: Pentru barbati inca nu scriu nimic,sa-si astepte randul pana pe 9 Martie :D,le voi da un Jack….J&B…etc.

27 comentarii

Din categoria D'ale sarbatorilor

27 de răspunsuri la „Martisor…

  1. Multumesc! E prima floare din primavara asta….aceleasi urari virtuale si sincere pt. tine – sa ai o primavara incredibila!!!

  2. eu

    din toata inima mea iti ofer si eu acest martisor si odata cu el toate urarile de bine si sa ai parte de o primavara frumoasa alaturi de cei pe care-i iubesti tu cel mai mult ! 🙂
    O zi minunata ! 🙂

  3. Multumesc frumos, o primavara frumoasa iti doresc si eu, sa ai parte numai de zile senine 🙂
    E primul martisor si la mine! 😀

  4. Mika,ai un martisor muzical,o duminica minunata 🙂

  5. Mulţumesc mult de toooooooooot, Mika !!!
    Vă pupăcesc pe amândoi !!!

    Iubiţi-vă mult !

  6. Pingback: Mărţisor « Simion Cristian

  7. multumesc frumos mika pupic dulce

  8. Aiacu Paru'

    Saru’mana! 😀
    Chiar mi-am inceput dimineata cu zambetul pe buze, sa avem cu totii parte de o primavara care sa ne incante simturile.
    ti pup!

  9. Pingback: De 1 Martie « Gabriela Savitsky

  10. cell61

    Aha, ne-ai tăiat de la porție, deci 🙂
    O primăvară minunată îți doresc, plină de soare și flori!
    [și eu tot la flori apelez de 1 martie ;)]

  11. Napocel

    Mărțișorul poa’ să fie zilnic printr-un cuvânt și o provire sinceră. Nici eu nu dau o importanță vitală penru această zi. Mărțișor poate să fie oricând. Când simți căldura vorbei și privirii celui, celei ce-ți transmite-nseamnă că e sincer (ă). Asta poate să fie și-ntr-o zi gri de octombrie și-ntr-o zi luminoasă de iunie.

  12. Micuţu

    Dacă nu era colţul dreapta sus , de la fotografia cu ghiocei, era mai bine.
    Văd că trebuie să mă mut şi eu de pe N, s-a tîmpit.
    Înjur federaţie de alpinism, agenţie de sport, minister pt …..învăţămînt….de performanţă românească ….expediţionară. Că aşa sponsorizează România tricolorul , la 8850 !
    Cu şuturi în cur!
    Tot pe banii mei va pleca !
    Văd că blogul e şi pt Danette şi Madi .

    • Si-a luat „o haina noua” acel site ,nici mie nu mai imi place ,iar aici ma simt chiar bine!
      Ceea ce nu este aici „activitatea prietenilor” care chiar mi-ar place sa o vad ,insa ma multumesc cu ceea ce este 😉 .
      Am vazut si eu treaba cu sponsorizarile ,pentru un tip din Timisoara ,gandul m-a dus direct la tine si Thea!
      Da,este si pentru ele …care m-au convins sa pasesc pe acest spatiu.

  13. Pingback: 9 Martie! « Michaelas Blog

Lasă un comentariu