O noua „casa”,aceeasi gazda!

Dupa cum ati observat in ultimul timp foarte putin m-am ocupat de acesta pagina ,asta pentru ca am incercat sa-mi pun la punct noul domeniu http://mikaprojects.com/ si sa ajung cat mai repede sa scriu acest articol in care sa va anunt pe toti ca am deschis portile unei „case „noi ,dar tot cu mine ca si gazda (credeati ca scapati asa usor?😀 ) .

Probabil ca multi dintre voi nici nu v-ati asteptat sa fac acesta schimbare ,multi m-au dat disparuta ,noroc cu vizitele care le mai fac din cand in cand  ,sau cum fiecare are momente de colaps in idei ,asa am patit si eu …

Am vrut sa fie o surpriza pentru toata lumea ,insa deja am vazut nerabdatori precum Teo ,sau Vania, care deja m-a vizitat si pe noul site ,inainte de a spune eu ceva .Nu pot decat sa va multumesc !

Nu am spus nimic pana acuma ,pentru ca nu vroiam sa las usile deschise si eu sa fiu nepregatita total ,asa ca zilele trecute am reusit sa schimb posturile din cateva categori .A durat ceva pentru ca am luat fiecare scriere in parte sa o reeditez trimiterile  si sa-i reactualizez link-urile de trimitere la videoclipuri ,filme sau mai stiu eu ce subiecte.

O perioada buna de timp voi scrie si aici cu trimitere catre noul domeniu ,asta pana cand se va obisnui lumea cu noua casa…noua usa .🙂

Va astept cu drag sa ma vizitati si sa-mi cititi scrierile ca pana acum .Sper sa va placa noul look si ceea ce veti gasi acolo si de acum inainte .

Pentru cei ce doresc sa schimba in blogroll,chiar ii rog sa o faca :

Nume :Mika

URL:  http://mikaprojects.com/

Posibili vizitatori :Analfabetul , Micutu ,  Vania, Adrian , Teo , Amongus.Info ,Arteonblog , Barosanul , Bianca , Cell 61 (sper sa reapara intr-o zi ), Marius , Blue , Brad ,PorculVegetal , Caius ,Cati ca voi , Cati Lupascu , Cosmin Stefanescu , Costi Comba , Cristi , Danette , Daurel , Angela , Doina Popescu , Flavius , Florina , Gabi Rotaru , Gabriela Savitsky , Gabriella , George , Andrei , Ioan Andoni , Munteanul , Magdel ,Onucu , Mariciu , Mario , Ovidiu , Madi Busoi , Napocel , Ovi , Octav , Mihail , Razvan , Robert , Tibi , Simion Cristian , Mihai , Ovi , Theodora , Ulise , Viata de poveste , Virtual Kid , Madi’s Cucina , Zamfir Turdeanu , Adrian Mladin ,Adrian Petrisor , Panseluta , Bibliotecarul , Blogatu  si toti ceilalti care vor  sa adauge acest domeniu ….

18 comentarii

Filed under Trecere in revista.

18 responses to “O noua „casa”,aceeasi gazda!

  1. Napocel

    Trecut in blohroll!🙂

  2. Să fie cu noroace şi succesuri cât de multe!

  3. Pingback: Reclama « Ioan Usca

  4. Pentru stare de continuitate:

    și tot așa!…

  5. Ieri am vizitat noua locuinţă, dar astăzi nu se deschide nicicum! Sper să fie ceva trecător…

  6. bafta🙂
    am fost acum si se deschide foarte bine …

  7. Pingback: Jocul | Caius

  8. nupot să te accesez dincolo ,nu ştiu ce dracu este

Lasă un răspuns

