Echilibru,miracol,inginerie,inertie,statica …sau ce?

Ca de obicei in weekenduri ,suntem in vizite sau avem musafiri.

Aseara am fost la varul meu in vizita si dupa multe discutii despre tot felul de subiecte le-am spus acestora ca:”imi aduc aminte ca prin liceu citisem un articol despre un vapor care a disparut de pe Dunare  si a aparut dupa ceva timp pe lacul din muntii Tarcului.Nu-mi imaginez  nici  acum cum a fost posibila chestia asta sau daca a fost posibila ,tinand cont de fizica si de legea vaselor comunicante .”Se presupune ca acel lac este fara fund si ca multi au incercat sa-l gasesca ,dar fara succes.Ani la rand am spus ca voi ajunge acolo sa ma conving si eu despre acel lac ,insa nu am ajuns. 😦

La un moment dat varul meu m-a intrebat daca stiu cum functioneaza acest lucru:

Cu intrebari de statica si rezistenta ….cu incercari ,tot nu am gasit un raspuns .Pur si simplu stau furculitele in echilibru pe acea scobitoare.

Va dati seama ca ne-am intins pana tarziu in noapte ,discutand tot felul de astfel de subiecte .

21 comentarii

Din categoria Diverse., Trecere in revista., Weekend!

21 de răspunsuri la „Echilibru,miracol,inginerie,inertie,statica …sau ce?

  1. e misto experimentu` cu scobitorile 🙂 (pot agata gagici) :))

  2. Micuţu

    Deci Danette numai te-a vizitat!
    Încerc să mă descalţ cum e cu blogăreala ….ei !

  3. Micuţu

    Miraţii au lipsit de la şcoală! De la lecţiile de fizică elementară !

  4. 😀 Centrul de greutate …. e cheia, putina fizica si matematica ….

  5. Pingback: La Curte… « Daurel’s Blog

  6. smeumihai

    In legatura cu acel vapor, ma indoiesc ca este adevarat, cred ca este doar un mit, sunt multe astfel de povesti la noi in tara.
    Cu videoclipul in schimb, toti stim ca este vorba de fizica, echilibru etc, dar mereu suntem fascinati de aceste lucruri. Amuzant este faptul ca atunci cand incercam si nu reusim, ne intrebam cum de este posibil.
    Eu cred ca pozitia furculitelor face ca echilibrul sa fie posibil,

  7. Pingback: Bancheri, din Uniunea Europeană, uniţi-vă ! « World of Solitaire's Blog

  8. munteanul

    Trebuie sa fie vreo smecherie la mijloc. Altfel ar ignora legile Fizicii. 🙂

  9. Vrei sa facem schimb de link? 🙂

  10. Pingback: Cui bono ? « World of Solitaire's Blog

  11. Micuţu204

    încerc ceva

Lasă un comentariu