Beautiful blogger!

Am primit un premiude la Loryloo si cum vorbele merg din gura in gura ,asa si premiile din mama in mama,dar cu unele reguli de indeplinit.

1. Mulţumeşte-i persoanei care ţi-a acordat premiul şi postează link-ul blogului ei – Multumesc Loryloo,nu ma asteptam si ca drept multumire te-am trecut la categoria „blogroll” ,te-am avansat in grad 😀 .

2. Oferă premiul unor bloggeri pe care i-ai descoperit de curând şi care crezi că-l merită.

Voi alege 2 bloggeri noi si doi vechi(adicatelea primii aparuti pe blogul meu):

Ionel baiat bun – interesante postari si documentare.
World of Solitaire – i-am spus ca-mi plac povestile ,nu numai stirile ,asa ca acuma le combina.
Madi – mi-e dor…..Sper ca esti bine si fa-ti PC-ul mai repede!
Vania – ca inca ma mai suporti 😀 ,chiar daca trec rar pe la tine,stirile si evenimentele le citesc toate:D .
3. Contactează bloggerii respectivi şi anunţa-i că au câştigat. – Vor fi anuntati prin ping…. 😉 .

4. Specifică 7 date despre tine.
(daca date vrei….voi incerca sa fie toate cu data 😀 )

-24.10.1980 -ziua in care m-am nascut.

-28.09.1999- ziua in care am plecat de acasa ca sa-mi creez un rost in viata(venirea la facultate)

– 13.06.2000 ziua in care am oficializat relatia cu Ovi.

-15.05.2005  (parca)-prima zi de munca cu contract de munca .

-01.04.2006 ziua in care m-am angajat in domeniul in care lucrez.

-14.01.2008 – ziua in care m-a cerut a doua oara de sotie si am refuzat.(ma mir ca inca ma mai suporta :d )

-…..06.2009- ziua cand mi-am realizat o parte din visul de a avea casuta mea(am luat terenul)

Gata am scris cele 7 date .

PS: cu totii meritati acest premiu ,pentru ca …existati!

UPDATE: premiul a mai fost primit de la Cati si Daurel.

34 comentarii

Din categoria Lepşe si premii, Trecere in revista.

34 de răspunsuri la „Beautiful blogger!

  1. eu

    premiul il meriti din plin … FELICITATI ! 🙂

  2. munteanul22

    Felicitari!
    Vad ca ai mentionat si numele blogului meu!
    Am primit un premiu?

  3. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 19 « Ioan Usca

  4. Micuţu

    Da se dau premii şi pentru afurisiţii ….comentatori (cu sau fără blog ) ???
    Văd că nu aveţi gîlme galbene sau …verzi !

    • Se dau premii numai pentru cei cu blog asa ca …..daca vrei premiu,il poti primii,scapa de lene .
      Mai sunt si galme galbene ,insa foarte putine,nu ca in alte parti .

  5. Micuţu

    Ce s-a întîmplat pe 19 decembrie 2009 , că e interesant graficul .

  6. Mulţumesc mult de tot, Mikaaa !
    Am pc …

    • Micuţu

      Felicitări, eşti avută , ai PC !
      Am şi eu ….cică şi din ceoacele cu Michiduţa asta, de aici şi de dincolo, trebuie să scap de lene !
      Să văd cum îmi fac loc de scris şi de hoinărit virtual şi să vă fac rating de la Iaşi….cică, deocamdată că de blogăreală mai tîrziu !
      ….ăăăăăăăă, nu bifez căsuţele de jos , revin cînd am chef sau mă cheamă de dincolo injinera asta.

  7. Pingback: Patruzeci de mucenici (VII) « Gabriela Savitsky

  8. Mika ,felicitari pentru premiu il meriti ,o zi minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  9. munteanul22

    Gata Mika, am indeplinit misiunea! 🙂

  10. Pingback: Beautiful blogger « Ionel băiat bun

  11. sincere felicitari si din partea noastra…

    acum nu imi ramane decat sa te rog sa arucni o privire si pe blogul nostru…si poate daca prima impresie ca fi una pozitiva, vom avea parte de un link exchange…(cu ocazia asta va invit si la o altfel de leapsa, un pic mai incitanta decat cele cu care ne-am obisnuit)

    o zi placuta in continuare

  12. Pingback: De dragoste « Caius

  13. Mika, Ce taine se petrec pe blogul tau, de dispar peste timp?

    • Cine a disparut? Eu nu stiu nimic de stirea asta 😀 .
      Buna dimineata si zi cu soare sa ai .Premiul asta e si pentru tine ,asa ca da-l mai departe :-p .

      • Mika,
        A disparut comentariul meu; necazul, pt mine este ca-l trudisem. Daca ai timp, as fi incantat, sa-l citesti pe blogul meu, de unde-l postasem la tine.Intentionam si o continuare: cateva evenimente relevante din viata-mi.Acum, sunt derutat; ca orice tip sensibil, epatant, prin sinceritatea exprimata.
        PS: Poate doar m-am gandit, sa-l copy-pastez, si n-am facut-o? Ar fi un loc pt mea culpa! Tot la mine, am sa postez acele evenimente personale, care mi se par relevante.Ca o expresie a pretuirii, ca esti prietena cu Madi! La fel, o zi frumoasa, ca frontpage-ul tau.

      • Sigur doar te-ai gandit sa dai copy-paste ,pentru ca la blogul meu nici un comentariu nu este sters ,orice conotatie ar avea el .

  14. Oh, multumesc frumos pentru avansare! E tot un fel de premiu si asta.
    Hm… tii prietenul pe jar, huh? :)) Sper sa citim curand despre implinirea in intregime a visului tau, atat cat priveste casuta, cat poate si o nunta 🙂

    • Cand se va intampla veti afla si voi despre evenimente .
      Cat despre tinutul pe jar,pare mai palpitant asa ….

      • Mika pt premiu:7 evenimente importante din viata mea:
        1.m-am nascut cu picioarele inainte.
        2. mama m-a vandut, si rascumparat (obicei dobrogean), sa ma faca pierdut mortii;
        3. inceput de inginer;
        4.inceput de familie;
        5. primul copil;
        6.plecat la Moscova;
        7.sfarsit/inceput de familie.
        PS:1. Aparentele contradictii, sunt ciudateniile vietii. 2. fara date calendaristice; sunt cochet(sac)!

      • Stiu acel obicei dobrogean cu vandutul si rascumparatul copilului,auzisem de acest obicei pe la 1 ani ,cand vecinei ii murise dela un copil ,asa ca pe al doulea il vanduse cand a vazut ca-l prinsese raceala .
        Multumesc de scriere.

Lasă un răspuns

